24 lipca 2015

Pomadka Velvet Matte 01 z wit. E, Golden Rose

Matowe pomadki mają całą rzeszę zwolenniczek i chyba tak samo dużo hejterek :)

Ja owszem lubię, ale tylko niektóre kolory.
A ten?


 Pomadka Velvet Matte 01 z wit. E, Golden Rose



Producent na stronie pisze:

Matowa pomadka do ust Velvet Matte tworzy na ustach aksamitne wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta

 Moja opinia:



Z całej palety kolorów (aż 30stu) wybrałam 3.

Pomadka pachnie bardzo bardzo ładnie, czekoladowo-waniliowym deserkiem. Mniam mniam :)
W konsystencji jest dość miękka jak na pomadkę, więc ładnie się rozprowadza. Bardzo szybko zastyga na ustach. Niestety nie pokrywa niedoskonałości. Jest sucha i wcale nie tłusta.
Choć producent zapewnia, że nawilża to niestety usta są maksymalnie wysuszone, niektórym to odpowiada. Ja nie lubię klejących ust, ale w tym przypadku to wysuszenie powoduje pewien dyskomfort.

Pomadka o wadze 4,2 g.

Kolor różowawo-beżowy początkowo bardzo mi się podobał, ale po nałożeniu okazało się, że dla mnie jest wyjątkowo nietwarzowy. W zasadzie przypominałam sobie swoją własną ciocię, za którą szczególnie nie przepadam.





Nie jest to apogeum szczęścia jeśli chodzi o pomadki.

Plusy:

- matowa
- niedroga
- duża gama odcieni
- fajna konsystencja

Minusy:

- wysusza
- kolor mi nie podszedł





Pomadka Velvet Matte 01 z wit. E, Golden Rose



Kupione w: allegro.pl
Cena  ok 11 zł
Czy kupię ten produkt ponownie: Nie

4 komentarze:

  1. Gama kolorystyczna całkiem spora :)...

    P.S. Kochana akurat na tej stronie jest język polski więc szybko się połapałam, bo tak to też mam z tym problemy. Na dresslink, musisz zarejestrować konto i p zarejestrowaniu konta dodajesz do koszyka co chcesz kupić (wszystko ładnie jest opisane). kolejni przechodzić do koszyka z zakupami i tam wyskakuje ci koszt wysyłki itp. musisz podać swoje dane i wybrać sposób zapłaty :). Mam nadzieję że pomogłam choć trochę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ale akurat nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi akurat kolor się bardzo podoba, bo jest dosyć naturalny. :-) A przynajmniej taki się wydaje. :P

    OdpowiedzUsuń