24 lipca 2015

Kojący żel myjący EcoSkincare, Bandi

Tak pokochałam w ciągu ostatnich kilku miesięcy łagodne żele do mycia twarzy, że są one teraz numerem jeden w mojej łazienkowej kosmetyczce.

Ten jest odpowiedzią na moje marzenia <3 i prezentem od Szefostwa #zazdraszczamsamasobie

Ogólnie rzecz biorąc linia EcoSkincare od Bandi jest przeznaczona do osób o wrażliwej skórze i wymagających problemach.

Kojący żel myjący EcoSkincare, Bandi


Z opakowania:

Wyjątkowo delikatny żel o doskonałych właściwościach myjąco-nawilżających. Idealny dla delikatnej, nadwrażliwej i skłonnej do podrażnień skóry twarzy i szyi. Preparat nie narusza naturalnego pH, nie powoduje wysuszania i ściągnięcia skóry. Probiotyk, ekstrakt z Yakon i aloes odbudowują korzystną mikroflorę skóry przywracając jej naturalną równowagę.



Moja opinia:

Produkt już na samym początku zachwyca minimalizmem, ale jest to minimalizm w dużej butli (200 ml) i wyjątkowo wydajnej formie :)
Pachnie przyjemnym, delikatnym zapachem aloesu i czegoś jeszcze, jakiegoś kwiatowego pięknego zapachu :)
Żel przezroczysty. Bardzo gęsty. Po nałożeniu na rękę klei się, ale już w czasie mycia gdy połączymy go z wodą staje się lekki i uzyskujemy konsystencję delikatnego kremu.
Bardzo niewielka ilość wystarczy do umycia twarzy, a że żel jest gęsty i w dużej butelce to naprawdę wystarczy na długo, długo :)
Na skórze zachowuje się bardzo przyzwoicie. Radzi sobie z makijażem, zmywa puder, pomadkę. Niezbyt radzi sobie z tuszem, ale też nie jest to typowy środek do demakijażu.
Skóra jest delikatnie odżywiona, czuć fajne mrowienie. Jedyny minus - delikatnie ściąga skórę.
Nie szczypie w oczy, zmywam nim nawet w soczewkach.
Nie pogłębia zaczerwienionej skóry na policzkach.


Plusy:

- delikatny i łagodny dla skóry
- nie podrażnia
- świetnie myje
- ładny zapach
- duża butelka
- gęsty i wydajny

Minusy:

- skóra trochę ściągnięta


Kupione w: prezent
Cena: 40 zł
Czy kupię ten produkt ponownie: Tak

7 komentarzy:

  1. Na te słońce taki żel akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten żel muszę przyznać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też pokochałam żele do mycia twarzy. Choć jeszcze kilka tygodni temu nie miałam żadnego w swojej kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że ściąga skórę. Nie znam tego produktu, w ogóle chyba nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki z tej firmy kuszą mnie już od dłuższego czasu.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego produktu z tej marki, choć swego czasu mnie kusiły ;).

    OdpowiedzUsuń