18 czerwca 2015

Sandwich Cream cheese & chives, Wasa - recenzja produktu

Podchodziłam do tych kanapek? przekąsek? jak pies do jeża.
Niby małe, niby fajne, ale jak się tym najeść?
I czy aby na pewno tak zdrowe jak to wynika z artykułów w kobiecej prasie?

Odważyłam się i od razu kupiłam 2. Jeden ten a drugi w wersji na słodko.

Na portalu Polki.pl zamieszczona artykuł dotyczący tej kategorii przekąsek od firmy Wasa:

Smaczne, zdrowe i przede wszystkim gotowe do spożycia kanapki (...)
To doskonała oferta dla osób szukających szybkich i gotowych przekąsek, które jednocześnie stanowią wartościowych składnik codziennej diety.

Wasa Sandwich tworzą dwie kromki chrupkiego pieczywa (żytniego pełnoziarnistego lub pszennego) z dodatkiem serka


 Sandwich Cream cheese & chives, Wasa
Dwa paluszki z mąki żytniej z nadzieniem o smaku serka ze szczypiorkiem



Ze strony producenta: 

Wasa Sandwich Cheese & Chives to pełnoziarniste żytnie pieczywo chrupkie z dodatkiem serka i szczypiorku. Szybka przekąska pomiędzy posiłkami, którą zawsze możesz mieć pod ręką. Tak jak wszystkie kanapki Wasa, również i ta nie zawiera substancji konserwujących, nie wymaga przechowywania w lodówce i jest podzielona na wygodne do zjedzenia 2 paluszki.


Opakowanie:



Sandwiche zapakowane są w foliowe opakowanie.
Grafika utrzymana w kolorze zieleni z odcieniami pistacji. Na głównej stronie umieszczono wizerunek graficzny przekąsek (zgodność z produktem imho) w otoczeniu miseczki z serkiem i szczypioru.
Na głównej stronie zamieszczono: logo producenta, nazwę produktu wraz z wariantem smakowym, Informację o zawartości produktów pełnoziarnistych (73%) oraz błonnika (10%) a także zapewnienie, że produkt nie zawiera konserwantów
Na odwrocie: nazwa produktu, tabela wartości odżywczych, data ważności (nie sugerujcie się moją, bo zdjęcia są z zamierzchłej przeszłości),składniki, dane producenta (Barilla Deutschland GmbH)

Skład:

pełnoziarnista mąka żytnia (46%), tłuszcz roślinny, mąka żytnia (17%) maltodekstryna, ser w proszku (7,3%), drożdże, odtłuszczone mleko w proszku, masło, sól, maślanka w proszku, aromat (zawiera gorczycę), szczypiorek (0,3%), cebula w proszku, dekstroza, ekstrakt drożdży, czosnek w proszku, ekstrakt cebuli. 
Może zawierać śladowe ilości sezamu.


Skład rewelacyjny. Na początku obawiałam się tych przekąsek. Zupełnie niepotrzebnie. Polecam pod względem składu!

Wartości odżywcze:



Jedna kromka Wasa Sandwich to jedynie 85 kcal. 
Niedużo, choć z drugiej strony najeść się nią do syta też nie można.
Myślę, że na lekki głód dwie kromeczki wystarczą, ale to jak powiedziałam na naprawdę lekki głód:)
Ja podziękuję, wolę jabłko.

Wygląd:


Brązowy, twardy żytni sucharek. Wyglądający z obu stron tak samo. Posiada wypustki na wierzchu, gładką stroną złożony jest do środka. Mocno zbity, a jednak dość kruchy.
W środku przełożony kremowym serkiem. Serek wyciśnięty wzdłuż środka kromki, bardzo gęsty, nie kremowy jak mogłoby się wydawać, ale o twardej konsystencji. Mocno zbity. Barwa kremowa, beżowa z obecnością dodatków.


Zapach:

Pachnie przyjemnie. Pieczywo o zapachu charakterystycznym dla kruchych tego typu wypieków. Ser pachnie delikatnie ziołami i lekko szczypiorkiem


Smak:


Pieczywo w smaku bardzo dobre. Mocne, twarde i zbite. Podobne do żytnich kromek Wasy (jesli je kupujecie to znacie), natomiast ser to taka dziwna tłusta, zbita masa. Dość słona o smaku w zasadzie nie przypominającym niczego konkretnego. Niestety ugryzłam parę razy i nie byłam w stanie zjeść do końca. Zjadłam samą wierzchnią warstwę, czyli kromkę żytniego pieczywa.
Drugiego paluszka dałam bratankowi (6 l.), po czym on ugryzł i powiedział: "Bllee, ale nie dobre, ja tego nie chcę"
Tak więc nasze przekąski wylądowały w koszu:/

Może jest ktoś z was komu to smakuje. Niestety mnie nie. Ale się nie zrażam (wersja czekoladowa mi posmakowała) i jeszcze kiedyś kupię inne warianty, żeby się do tego ustosunkować.

Podsumowując:

Dobry skład, zdrowa przekąska - niestety jednak nie dla mnie, bo smak zupełnie mi nie odpowiada. Ani się tym najeść, ani czerpać przyjemność z konsumowania :P

Plusy:

- wygodny i szybki w użyciu
- można go zabrać wszędzie
- produkt wysoce pełnoziarnisty
- niskokaloryczny
- dobry skład
- bez konserwantów i polepszaczy

Minusy:

- niewielkie zaspokojenie głodu
- niedobry smak

Inne warianty:

Dostępne są również warianty Cream cheese & ...:
- tomato & basil
-French herbs
- paprika

oraz
- Mild cheese
 - Chocolate

Sandwich Cream cheese & chives, Wasa

Ocena: 2/6
Kaloryczność:
459 kcal/100g
85 kcal/1 kromka (18,5 g)
Kupione w: Delikatesy Centrum
Cena: 1,99 zł

Czy kupię ten produkt ponownie? 
Nie

3 komentarze:

  1. Kusiły mnie kiedyś strasznie, a szczególnie wersja pomidorowa i czekoladowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. jadłam wszystkie, ale mini nie da się najeść :D są trochę sztucznawe,,, Ale DAwno je jadłam, więc mogę nie pamiętać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Swego czasu nawet często kupowałam kanapki czekoladowe wasy bo mają wyjątkowo dobry skład. Tylko szkoda że ich cena jest tak wysoka przez co wprowadzenie ich do diety na stałe kosztowało by majątek. Te czekoladowe najbardziej mi smakowały http://www.open-youweb.com/kanapka-czekoladowa-od-wasa-opinia/ i tutaj rodzi się pytanie, czy może ktoś wie jak zrobić coś podobnego samemu? Bo wolała bym pieniądza oszczędzać jak by dało się takie upiec w domu.

    OdpowiedzUsuń