27 maja 2015

Żel pod prysznic, Werbena i cytryna, Le Petit Marseillais

Dziś recenzja kosmetyku, który otrzymałam w ramach kampanii ambasadorskiej Le Petit Marseilias. 

O całej kampanii przeczytacie TU





W ramach kampanii otrzymałam dwa pełnowartościowe produkty.
Przedstawiam Wam teraz pierwszy z nich:


Żel pod prysznic, Werbena i cytryna, Le Petit Marseillais 


Informacja z opakowania:

Otul się zapachem werbeny z lekką cytrusową nutą. Werbena z Le Petit Marseillais to pełna aromatu roślina rozkwitająca w promieniach prowansalskiego słońca. Jej zbiory przypadają na okres tuż przed kwitnieniem. Dojrzewająca w gorącej Sycylii cytryna użyta w recepturze Le Petit Marseillais pochodzi z upraw ekologicznych, a jej organiczne olejki eteryczne są wydobywane z kory drzew cytrynowych. 
Wyjątkowa delikatność – formuła, jakiej pragnie Twoja skóra
Le Petit Marseillais Werbena i Cytryna delikatnie oczyszcza Twoją skórę. Lekka, łatwa do spłukiwania piana pozostawia świeży, słoneczny zapach. Twoja skóra czuje się rozpieszczona – jest miękka, nawilżona i odświeżona!




Moja opinia:

Żel pod prysznic umieszczony jest w prostokątnym opakowaniu w kolorze pomarańczowym. Opakowanie o pojemności 400 ml.
Wizualnie średnio przypadł mi do gustu wizerunek. Choć jest to tradycyjny i rozpoznawalny na całym świecie wzór, to jednak jego kształt i forma wydaje mi się już trochę przestarzała.
Opakowanie odmyka się poprzez zatrzask na klik. Dozownik niewielkich rozmiarów.



Konsystencja lekka, jeśli mam porównywać z innymi, to moim zdaniem żel jest zbyt rzadki, co też przekłada się zdecydowanie na jego wydajność.
Kolor raczej przezroczysty, lekko morelowy.

Tym co wyróżnia żel spośród innych i plasuje go w czołówce wszystkich żelów jest zapach.
Olejek cytrynowy i werbena sprawiają, że produkt pachnie obłędnie. Polecam powąchać w drogerii - po czym założę się, że większość nie da rady wyjść bez niego.



Żel po nałożeniu na ciało czy gąbkę świetnie się pieni. Uwalnia przy tym swój ekscytujący zapach. A po spłukaniu ciała pozostawia delikatną warstwę olejku, czyli prócz tego, że myje doskonale nawilża. 

PLUSY:

- obłędny zapach
- dobrze się pieni
- radzi sobie z brudkiem
- pozostawia kojącą warstwę  olejku
- doskonale nawilża
- pozwala się odprężyć i sprawia, że nie chce wychodzić się z wanny lub prysznica
- naturalne PH

MINUSY:

- mało atrakcyjne opakowanie
- zbyt rzadki

Kupione w: prezent od producenta
Cena (na dzień 27.05): od 9,99 (Rossman) do 15,07 (eZebra)
Czy kupię ten produkt ponownie: Tak


#AmbasadorkaLPM

2 komentarze:

  1. Też testowałam te kosmetyki, zapachy przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie by mnie denerwowało, że jest taki rzadki, bo szybko by się zużywał. Ale zapach wydaje się być kuszący. Na przecenie czemu nie? :D Pozdrowionka! :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń