1 maja 2015

Ambasadorka Le Petit Marseillais - mini rozdanie :)

Dotarła do mnie wspaniała wiadomość :)


Zostałam Ambasadorką najnowszej kampanii Le Petit Marseillais

Pudełeczko z najnowszymi zapachami produktów do kąpieli i pod prysznic jest już u mnie.

W pudełeczku było coś nie tylko dla mnie ale też dla moich przyjaciółek.
Ceniąc sobie to, że czasem tu bywacie, choć może nie pozostawiając po sobie żadnego znaku, mam dla was upominek.

Dla trzech z Was, które udostępnią post na FB niespodzianka w postaci 2 próbnych produktów Le Petit Marseillais.Dodatkowo dostaniecie kartę, która pozwoli się Wam jako pierwszym zarejestrować w kolejnej kampanii. 
O fakcie udostępnienia powiadom mnie w komentarzu.  


Zgłaszać się można do 5.05.2015






Jednym z zadań ambasadorki było odgadywanie nut zapachowych. Do zabawy zaprosiłam mamę i siostrę.
Nasze typy wypadły podobnie, ale ubaw był przedni.





A niebawem spodziewajcie się recenzji pierwszego kosmetyku.


1 komentarz:

  1. Gratuluję! <3

    Te zapachy muszą być cudowne. <3

    Biorę udział w rozdaniu. :)

    Udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/kasia.leja.39/posts/838109506226264

    OdpowiedzUsuń