20 października 2014

Październik w słowach: Radość

Każdego dnia jeśli znajdziesz choć jeden powód do uśmiechu, możesz powiedzieć śmiało, że dotknął Cię promyk szczęścia :)


Nawet niewielkie rzeczy wywołują uśmiech na twarzy, a u mnie w ciągu tygodnia:

Poniedziałek:
Narodziny Oliwki - córeczki mojej kuzynki
Każdy mały człowiek to szczęście i radość.

Wtorek:
Dzień nauczyciela - każdy miły gest od uczniów jest radością, bez względu na to czy jest to uśmiech, śmieszny żart, przejęzyczenie, kwiatuszek czy czekoladki.

Środa:
Wieczorne wędzenie kiełbasy - zawsze dużą frajdę sprawia mi ogień, kocham ogniska i ciepełko przy którym można się ogrzać.
 Czwartek:
Wizyta w salonie fryzjerskim i zafundowanie sobie kuracji Q3 na regenerację włosów
Piątek:
Laurka od mojej podopiecznej z obietnicą, że już nie będzie płakać
Sobota:
Wesele przyjaciela:
Niedziela:
Zabawa do białego rana w Jego towarzystwie


9 komentarzy:

  1. Ależ z Ciebie piękna dziewczyna! I piszę to jako kobieta-a wiadomo, że baba zawsze mniej chętna do uznawania urody kobiecej:).
    Oj, trafiło się temu chłopcu na fotografii ,trafiło.
    I widać ,że nie tylko piękna twarz,ale i wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Piękna jesteś ;3

      Usuń
    2. Dziękuję za takie miłe słówka :)

      Usuń
  2. Cudowny tydzień! Nie wiedziałam, że jesteś nauczycielką! Fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem - ale taką fajną i sympatyczną :P Uczę polskiego, ale obecnie mam też etat w przedszkolu

      Usuń
  3. bardzo lubię takie podsumowania
    cudowna jest ta laurka z podziękowaniami

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wpis :) Ostatnie zdjęcie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tydzień pełen radości! Zdrówka dla maleństwa.

    OdpowiedzUsuń